fredag 19 juli 2013

Systerbesök med bio och Hamnkrogen!

Haft en fin kväll ikväll! Vi har barnvakt över natten, skjutsade barnen till mormor och morfar i eftermiddag, plockade upp min syster och hennes pojkvän på vägen hemåt igen och de följde med oss på bio! =)


 Filmen vi såg var "World War Z"...riktigt bra, var några läskiga scener och än värre blev det med syrran bredvid mig, hon hoppade högt i stolen och skrämde mig!
Rekommenderar filmen, och gärna på bio!

Efteråt promenerade vi ner på Hamnkrogen...på andra sidan kanalen kunde man höra en del "oväsen" från den pågående stadsfesten, många som var och såg Sean Banan ikväll och senare Icona Pop (mfl.) men vi prioriterade bort detta.

Var förståeligt nog lugnt på Hamnkrogen, vi var ju iofs ganska tidiga (20.30) men en hel del folk satt inomhus och åt, vi njöt av solen så länge den var framme, annars rätt blåsigt.

Kaffedrink!


Tobbe och Anki. Så kul att få umgås med syrran lite, går så långt mellan gångerna!

De hade livespelning även ikväll där, och en av dem var en gammal bekanting, Andreas som var trubadur på vårt bröllop, kul! =) Och han minns oss med, haha kanske främst Mattias kan jag tro, blev en del "Whisky in the Jar" på vårt bröllop requested by the groom... ;)
2Fenders heter de om ni söker några duktiga trubadurer.

Som oftast var vi inte kvar så länge, vi gick därifrån vid 22.30-tiden då mer folk började droppa in. Tobbe ska upp och jobba imorgon och pappa hämtade honom och syster, och jag och M har avslutat kvällen än en gång med Wii Mario Kart, är ju hur kul som helst!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...