tisdag 6 februari 2018

Nedräkning till 01.21!

Imorgon smäller det! Tiril fyller 8 år!! Galet, konstaterar som alltid att tiden bara rusar iväg! För 8 år sen låg jag nu i värkar, hade väl drygt 1 timme kvar innan krystvärkarna började men sen gick det fort. ;) 01.21 ;) Mitt-i-natta-bebis. 

 Jag jobbar natt imorgon och M jobbar ju vanlig dag, men vi ska fira henne mer på lördag med öppet hus och fika. 

Hon och Wilma bakade Chokladbollar idag efter skolan.  


Jag har gjort Frozen Cheesecake idag efter ett recept jag fått av Theres, jättegod och jag gjorde den när Kiron fyllde år också. Skriver nog ner receptet här sen för att veta var jag har det. ;) 

Igår när jag sovit klart bakade jag också, Kanelbågar, misslyckade men goda Vaniljhorn, och en Sockerkaka med choklad. =) Nu blir det inge mer bakning, fanns lite kvar sen förut i frysen också. 

Igår morse när jag gick hem! Jättevackert, men vill nog gärna slippa ha såhär kallt! 25 minus när jag kom hem! Hurv! 
Jahapp, imorgon blir det att väcka en 8-åring! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...