söndag 18 februari 2018

En del av mitt garderobsbyte!

Med min vikt och måttnedgång har jag fått byta ut det mesta av min garderob.
Det skedde ju ganska successivt men det har blivit en hel del hemklickat och shoppat. Byxor har jag haft speciellt svårt med, då jag krympt flera storlekar. Blivit att köpa mycket basplagg så man har en grund i alla fall. Ett och annat finplagg har det väl också blivit, och lite tränings.

Här är det mesta av det jag köpt sen jag rensade... ;)
Från Bubbleroom, Bonprix och Feetfirst...(Nä, jag har inte krympt ur skorna men behövde nya ändå, haha!)




Och från H&M






Kjolen...




Jag har ju också rensat ut, blev väl 6-7 stora påsar. Nu till våren ska jag rensa sommarkläderna också då det lär försvinna en hel del till... 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Vilket härligt jobb att byta ut allt till en helt ny garderob! Och bra jobbat igen! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...