onsdag 6 december 2017

Julfest med jobbet och dansworkshop.

I lördags kväll var jag på kommunens stora julfest som de anordnar till sina medarbetare. Velade in i det sista om jag skulle gå men bestämde mig för att hänga med och äta iallafall. =) Hann också förfesta litegrann hos Peter och Linda innan vi for till festen. ;)
 

Mycket folk! Är ju alla olika förvaltningar inom kommunen på samma fest. 

Vi var inte så många från Koltrasten, fick plats vid ett och samma bord. =) Här är vi som gick från vår avdelning, Nadde, jag och Peter. 

Koltrasten tog inte upp hela bordet. ;) Jag hade beställt vegetariskt denna gång, helt ok mat! 

Rood, Josie och Linda från avdelningen bredvid. ;) Vi har 5 avdelningar på jobbet. 


Photobooth! Hur kul som helst! =D Fanns massa fotoprops man kunde använda också. 

M hämtade mig vid 21.15, hade kunnat vara längre för hade det roligt men var nöjd att åka hem också så jag fick både kul kväll med arbetskompisar och hemmamys. ;)

Hela förra veckan var det medarbetarvecka i kommunen, de brukar ha det så och man får gå på föreläsningar under veckan och så avslutar de med festen. 
Jag var på en "föreläsning" i år, dansworkshop med Ian Butler på Norrdans. Jätteroligt och man blev helsvettig! =D 
Strax dags för kväll 3/5 denna vecka, sen har jag två dagar ledigt. Ska bli skönt att få äta middag hemma och att få träffa familjen! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Vad spännande med en dansworkshop!! Lät ju hur kul som helst! 💃

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...