fredag 17 november 2017

Första snön!


I onsdags kom äntligen den första snön här i Härnösand! Till barnens stora lycka ska tilläggas även om det bara var ett lätt lager. I Bollsta t.ex. har det kommit lite snö redan för nån vecka sen men inte här. ;)
Jag trivs verkligen inte med mörkret den här årstiden, försöker få dagsljus varje dag när det går,  men det är svårt mitt i nattperioden...Men så här fint var det på onsdag!





Tiril var ute efter skolan och lekte med den lilla snön som fanns. =) Hoppas att vi får en vit jul i år, jag blev nästan chockad häromdagen när jag kom på att det bara är lite mer än 5 veckor kvar till jul, vad hände där!!?? Julplanerna är i alla fall nästan helt klara, och jag tar ut föräldraledigt i jul så även jag får vara hemma hela jul med familjen. =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...