onsdag 2 augusti 2017

Kul kväll på Härnösands stadsfest och Magnus Uggla!



Hej hej! 
Sorry för dålig uppdatering, vi gör så mycket roligt på dagarna när jag inte jobbar så jag har inte prioriterat bloggen alls. Njuter av sommaren! =D Men ska försöka komma ikapp nu... 
Förra helgen, alltså Lördag den 22 Juli, var det stadsfesten här i stan! (Även fredagen men då jobbade jag kväll ;)). Vi hade köpt förköpsbiljetter för längesen, eftersom det på lördagen kom en artist jag velat se i evigheter: MAGNUS UGGLA! Yay att jag hade ledig kväll och började 12 på söndagen! 
Var hemma hos oss med Theres och Samuel! 

De hade gjort jättegoda fördrinkar, Strawberry Daiquiri, och sen blev det även Sangria och god middag, jag hade gjort vår Dubbelmarinerade fläskfilé och de hade gjort hasselbackspotatis, och så god sallad till. Preppade upp med Magnus Uggla på spotify ;) 


Han började spela vid 21 så vi cyklade ner till 20 för att hinna köa och allt, var publikrekord denna kväll ;) . 
Vilken härlig spelning, han är så jäkla bra!!! Ett himla drag så hela publikhavet kokade blandat med underbara fina kärleksfulla låtar! Massa allsång! 









Efter hans spelning cyklade vi hem och spelade Just Dance som vi brukar, var just bara han vi ville se. Hade en så himla rolig kväll! Underbart att få gå ut och parta lite! Tack Theres och Samuel! 
Här har Theres skrivit om stadsfesten! 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...