tisdag 2 maj 2017

Lite klädes-, sko- och smyckes-shopping!

I fredags kl. 12 stängde La Redoute sin sida (de ska sälja sina produkter via Ellos hädanefter) och innan dess hade de utförsäljning med upp till 80% rabatt+40 % extra rabatt på torsdagen! Så jag kikade igenom lite, det försvann produkter snabbt, medan jag kollade hade flera saker i varukorgen sålt slut. Men till slut blev det iallafall en cape till mig, för lite finare tillfällen (kostat ca 1200 kr i ordinarie pris)...=)
 

...och en tröja till Kiron för 37 kr. =) Det var väldigt mycket utplockat och fanns mest kvar i för stora eller för små storlekar. 
Barnen har också behövt några nya skor nu till vår och sommar, och idag kikade jag igenom en mängd skor, till slut blev det från Skopunkten/Feetfirst med deras 3 betala för 2. Köpte sandaler till Kiron...

...sneakers till Tiril...

...och så sandaler till mig som jag ska testa att ha på jobbet. Mina gamla arbetsskor är grymt sköna men kardborrbanden börjar bli så slitna, har redan bytt dem en gång och vet inte om det lyckas igen. ;)


Jag har också fått hem en hårkam jag beställt på Tradera, till balen. Kände jag behövde nåt "större". 

Och ikväll var vi ner en sväng på KappAhl och köpte ett halsband jag spanat in till samma tillfälle. Mattias hittade också ett par byxor och ett par shorts på rean så det var ju bra. ;) 


När vi kom hem efter handlingen så kom precis glassbilen, haha och jag hade nyss pratat om att jag var så sugen på glass! It´s a sign! Så barnen blev överlyckliga när vi för första gången köpte från glassbilen, köpte nåt paket med isglass och det var så gott, barnen fick varsin gratis provglass av nån ny sort de skulle börja med. =) 

Nu har både jag och M tränat på varsitt håll, jag körde crosstrainer och lite mage, dags för dusch och hopp i säng! Jag hade så grymt svårt att somna igår... Hoppas verkligen det går bättre ikväll! 
Godnatt! 


1 kommentar:

Maria sa...

Mycket fint du shoppat och fyndat! Mysig valborg ni hade! Och efter den kom våren! Så skönt med värme äntligen! KRam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...