onsdag 17 maj 2017

Lite från min dag! =)



Imorse var det nyregnat men varmt ute! När jag lämnat barnen tog jag lite extra promenad genom skogen ovanför vårt bostadsområde. Härligt med allt fågelkvitter! Ingen snabb promenad men lite extra terräng så det blev svettigt ändå. ;) Och energigivande! 


Läste sen ut den sista boken, nr 8 "Falleri Fallera Falleralla" i Hammarbyserien av Carin Gerhardsen. Riktigt grymt bra bokserie, alla böcker har varit vääldigt spännande och speciellt denna sista! Många karaktärer man gillar och alltid en spännande bakgrundshistoria till fallen. Rekommenderar verkligen! 

Det klarnade upp och blev riktigt varmt så jag kunde plugga lite ute. =) 

 Sen blev det också ett danspass innan det var dags att traska till jobbet. En ganska typiskt kvällsjobb-dag för mig med andra ord! 
Imorgon jobbar jag delat igen, och fredag morgon. Ser ut att bli lite varmare än det varit på ett tag nu några dagar, kanske man äntligen kan hänga undan vinterjackan?! 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...