torsdag 25 maj 2017

Grill och bad!

Hej hej! 
Igår grillade vi med familjen Horn! Härligt väder, trevligt sällskap och god mat. Riktig sommarkänsla! Vi var först hos Horns. Jag var lite seg först, relativt nyvaken och sovit knappt 5 timmar men med sol och värme så blev jag piggare. 
 


Vi grillade Tacoburgare med extra allt, de är så goda! 

Haha skrattar när jag ser dessa bilder, svårt att få till bra bild på båda samtidigt! =D Och sista bilden, Theres med sitt vinglas och jag med...ja...tacoburk! Haha! Ville bara lukta på såsen, rätt tillfälle, haha! 


Haha ser ni likheten??? =D 


Fick äntligen prova lite blått vin vi med, Horns hade köpt Platino Blue. Nästan lika god som den rosa. ;) 



Barnen hade också kul. de fick inviga Horns badtunna! Lika mycket vatten utanför som innanför tror jag!



Killarna hann också testa...jag och Theres var lite badkrukor än. det blev dåligt väder med regn och blåst på kvällen så kändes inte som om man ville ta av sig några kläder även om vattnet var varmt. 
Lite nostalgimusik a la 90-tal och Just Dance borta hos oss hanns också med. Kul kväll som alltid. =) 
Här kan ni se Theres inlägg om samma kväll. ;) 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...