torsdag 18 maj 2017

Årets semestertripp!

Idag blev det vabb halvdag med Kiron som hade sån magont och illamående imorse, och Tiril fick också vara hemma. Vet inte vad det var men han har ätit någorlunda bra och mår bättre nu. Ingen magsjuka tack! 
Mattias kommer och byter av mig så jag kan gå på jobbet kvällspasset iallafall, hade ju delad tur idag. 

Vi har bokat semestertripp till sommaren! Vi ska tillsammans med familjen Horn åka till Leksand sommarland, tog ett paket med 2 nätter där i stuga och 1 dags entré på sommarlandet. Sen blir det också 2 nätter på favoritcampingen Fönebo på väg hem, det såldes i fjol men är glad att det verkar vara öppet som vanligt! 



Det finns mest bilder från badet, men det finns ju så mycket andra attraktioner där också! Titta här! =) 
Såna här stugor ska vi bo i. 
Vi har ju varit i Leksand en gång tidigare, för 5 år sen strax efter vårt bröllop då Tiril var 2,5 och hon har inga minnen alls, och Kiron var 5,5 år, han har några minnen men inte mycket. Vi åkte då med familjen Fahlén. 

Sen då det älskade Fönebo, hoppas på finväder som tidigare år! 
Våra tre (jag två) tidigare gånger i Fönebo hittar du HÄR, HÄR och HÄR

Förutom detta vet jag inte om det blir någon mer tripp. Jag har inte så lång semester i år, Mattias är ledig 8 veckor och barnen 10 dvs. hela sommarlovet, men jag har först typ 3,5 vecka Juni-Juli och sen 1 vecka (fast det blir 11 dagar med schematiderna) i Augusti. 
Vi har ju vår stuga som vi vill hinna vara i också! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

För oss blir det tredje gången på Leksands camping. Vi åkte dit för 3 år sen och fastnade. Helmysigt! Hoppas ni får det fint! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...