söndag 26 februari 2017

Söndag i Bollsta!

Idag har vi varit på vift nästan hela dagen! Förmiddagen hemma och vaknade till innan vi före lunch (blev lunch i bilen) åkte iväg. Haha jag kände mig riktigt i fas med tiden då jag passade på att betala räkningarna i bilen, första gången det händer och jag älskar kamerascannern på telefonen så man slipper skriva in långa OCR-nummer. ;) 
Vi åkte först till Nordingrå en sväng igen och sen upp till Bollsta för att gratta pappa som fyller år imorgon! 66 år. 
Från oss blev det lotter, tyvärr ingen miljonvinst! 
 Längtat efter mammas goda smörgåstårta! Dagens middag! 

Semletårta och kladdkaka smakades också, kunde sen inte röra mig på nån timme för jag var så mätt...detta trots att det gick en timme också efter smörgåstårtan innan jag kunde smaka de andra, haha! 

Mina syskon kom såklart också, Johan, Kikki och Robin var där redan när vi kom och det var bara dem som fastnade på bild, inte mina systrar, då var jag nog för mätt och sömnig för att komma ihåg kameran antar jag... ;) 


Mysigt att träffa släkten lite, och på vägen hem var vi in på Coop och veckohandlade. Handlar inte ofta på Coop längre men det är kul att kika in då och då. 
Väl hemma blev det träning, danspass för mig och planering av semestern innan vi såg en riktigt bra film, förstår inte att vi missat den tidigare (från 2015)! "Spy", riktigt rolig! 
Kommande veckan har jag natt igen så det blir inte mycket familjesocialt. Veckan efter, v. 10, har barnen sportlov och Mattias föräldraledigt, fast jag jobbar så då kanske det blir ännu mindre socialt då de troligen är i stugan...Ev. åker jag också dit nån ledig natt, vi får se. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...