söndag 19 februari 2017

Jobbhelg!

Hej hej! 
Just nu är jag hemma på timmar, ska strax gå på jobbet igen. Delat idag, morgon imorgon sen har jag en ledig dag igen. Har utvecklingssamtal för Kiron imorgon efter jobbet men annars inte så mycket utöver inplanerat. ;) 
En av mössorna jag sydde i fredags var till mig, en topp jag tänkt som mössa länge tog jag äntligen tag i. Jättenöjd! 
Jag fick ju sovmorgon igår iallafall, och en lat förmiddag innan jobbet. Sen åkte Mattias och barnen till s Mats, Hanna och Clint i Nordingrå strax efter jag började jobba, haft det mysigt. 
 Igår kväll när jag kom hem från jobbet var familjen hos Horns. Mattias hade haft tråkigt hemma, haha! Så jag hoppade i duschen och sen i säng, såg inte mycket mello. Somnade typ precis efter familjen kommit hem, innan de lagt sig t.o.m! Klockan ringde 5.30 imorse.  
 När jag kom hem på timmar hade Mattias värmt upp uterummet så vi kunde fika lite därute, sen har vi också hunnit med att se gårdagens Mello, jag, Mattias och Kiron. Tiril har varit hos kompis. 
Tyckte väl inte bidragen var så mycket att hurra för, nån av dem. 

Igår kom denna bild upp i mitt minnesflöde på facebook, åååh man blir ju bebissugen igen! Mina fina små hjärtan!! 
Dax för jobb, ha en fin söndagskväll! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...