onsdag 11 januari 2017

Färgmodell med ljust resultat!

Hej! 
Igår blev jag ljus igen! =D Hehe syftet med bruntoningen var att Ia behövde en testmodell för färgkurs, så klart ställer jag upp om jag kan. ;) Så igår hade de kurs med att ljusa upp, såå nöjd så! 

Jag gick alltså från detta....(utväxt med lite olika färger...)

 ...till denna toning... 

...till detta, flera nyanser igen men mycket fräschare! Tänkt att Ia ska sätta i lite slingor senare framöver så det blir ännu ljusare. =) 

Idag har jag kört lite Yoga med gymboll, faktiskt första gången jag kör med boll fast jag haft den hemma flera år. Konstaterar då att jag behöver en större boll. ;) Men skönt var det! Måste ta mig tid oftare för speciellt yoga men också pilates, tränade det ofta förr! 
Nu blir det kvällsjobb! Ha en fin onsdagskväll! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...