fredag 23 december 2016

Dan före dopparedan!

Hej! 
Idag startade jag dagen med min nya bok med juldeckar-noveller! Köpte den i jultidningarna, ett tag köpte jag såna här varje år. 
Sen har jag varit med min pappa, syster Anki och bror Johan med familj i Birsta större delen av dagen och trängts med massa andra, vi var ju i stort sett klara med julklapparna men hade lite att kika efter. 
Vi var sen och hälsade på mamma på sjukhuset! Goa älskade mamma, önskar att hon fick fira jul med oss.
Mattias och barnen var hemma och grejade jul. :) Och det fortsatte när jag kom hem, både köksfix och sen nu ikväll har jag sytt på barnens julaftonskläder medan M slagit in klappar och sett Blackadders julsaga.
Avslutar kvällen med första skinkmackan och Vin Chaud, till vårt julmåste "En julsaga". Mys

 Vi har fått flytta granen så i får plats att sitta allihop imorgon, pappa och mina syskon med familjer kommer. Var 5 år sen sist vi firade julafton hemma i vårt hus! 
Tomten kommer alltså med ett nytt lass imorgon! ;)
God jul till er alla!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...