lördag 26 november 2016

Tjejmiddag och Black Friday!

Hej hej! Mitt uppe i jobbhelg, ska strax lägga mig men kikar på lite "Så mycket bättre" med M först, det var ju detta avsnitt jag sett mest fram emot, Dannys! =D

Igår var jag på tjejmiddag hemma hos Camilla! Supertrevligt! På bilden Camilla, sen Emma och Lena. Så himla kul att träffa dem! Jag, Lena och Camilla gick estet tillsammans (i parallellklasser) på gymnasiet och hängde ihop, även Ia som skulle varit med men fick förhinder. Jag och Lena gick ju förresten i samma klass från lekis till 9an (vi var supertighta bästisar i högstadiet) och sen parallellklassen. ;)  Emma gick inte i estet men är i samma åldersgrupp. =) Många roliga minnen varav en del av dem avhandlades, haha vilka galenheter! 

Camilla lagade asgod mat, Enchiladas med kyckling och sen kladdkaka till efterrätt. Så jäkla mätt!! 


Haha fler tjejer var med stundvis, iallafall vet jag att lilla Wilma är tjej men dvärghamsterbebisen vet jag inte. ;)Sööööta!

Igår var det ju också Black Friday. Jag snabbkikade runt litegrann på nätet, hann inte annat. Men köpte iallafall några julklappar till barnen och till några av deras kusiner (men dem visar jag inte här). 

Till Tiril på Lekmer... Labyrint brädspel. 



...och så denna Monster High-docka som hon önskat sig väldigt specifikt, Draculaura i just den här originalmodellen. Fanns inte kvar på många ställen alls men hos Stor och Liten hade jag tur! 
http://monster-high-ori.reflink.com/a124335



Därifrån blev det också Bamse-räknebok som jag själv hade när jag var liten. 


Och till Kiron en av Beppes pysselboxar, med Havsmonster! 

Nu blir det sängen! Godnatt! 





1 kommentar:

solokatt76 sa...

Åhh tjejmiddag skulle jag också behöva. Känner att min mammaroll tagit över helt 😑
Vilka fina och bra presenter till barnen. För oss har det varit svårt i år då Eddie först önskat sig ingenting..🤔 men nu har han lyckats klämma ur sig Batman lego och en radiostyrd bil iaf.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...