onsdag 23 november 2016

Stugfix: Korghylla toalettrummet!

Hellu! Idag har jag först APT vid 14 och sedan kvällsjobb så detta blir ett tidsinställt inlägg. ;) 
Såhär när jag känner mig allmänt jättelåg och deppig så kikar jag gärna tillbaka i bloggen på lite ljusare tider. Märker i inläggen hur mycket bättre jag mår om somrarna faktiskt. Trist att det ska vara så. 

Hade iallafall inte bloggat om det sista "fixet" på stugans toalett, vi köpte en korg på Dollarstore och satte upp som liten hylla. J'adore ! 

Såhär såg det gamla skåpet och hyllan ut i toalettrummet ut förra sommaren tror jag det var... 

Och såhär ser väggen ut nu. =) 

Bra att fota lite successivt sådär så ser man de små framstegen, i år har vi ju i toalettrummet satt upp spegeln och bälteshyllan, korghyllan, en liten fjärilstavla och dekorplast på vattenberedaren. Små framsteg med stor skillnad som sagt. Längtar såå till våren! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...