fredag 25 november 2016

Klart för advent!

Igår satte Mattias fram stjärnor och ljusstakar, så nu är det färdigt för advent här hemma! Vi hade velat ha nya stjärnor i år då dessa blir så mörka, men det får vi se, kanske framöver. 
Hoppas få mer julkänsla nu. Jag har faktiskt köpt lite julklappar på nätet såhär på Black Friday, bara att inse att julen kommer vare sig man har känslan eller ej. 
Vi brukar ju ta fram mer julpynt lite senare, men såhär ser det ut i vardagsrum och kök nu iallafall. =) 






Lite mer guldsprayat, några glas efter doftljus. ;)


Hatar sladdarna, men vi är och ändrar där lite då och då så det är svårt att ha dem undanstoppade. 

Nu ska jag betala räkningarna och sedan fixa mig, ikväll ska jag på tjejmiddag med tjejer som jag saknat! Ska bli kul. Imorgon börjar jag 12 och sen delat på söndag och måndag morgon. Får se om jag orkar med nån skyltsöndag på söndag. 
Kram, ha en fin fredagskväll! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...