måndag 19 september 2016

HC, lite frihet, bokserie och film!

Hej! 
Idag har Mattias och Tiril varit ner på HälsoCentralen. Mattias fick utskrivet örondroppar, och dessutom ögonsalva eftersom han åkt på samma ögoninflammation som Kiron. Han blev sjukskriven veckan ut. 
Tiril blev rekommenderad Nasonex näsdroppar som vi såklart köpte, så ska vi se om det blir bättre inom en månad. Stackarn, ska få gå på skolan imorgon. Får se vad hon hör men det lär vara kul att träffa kompisarna! 
Kiron har inte lika ont i öronen och halsen längre men är fortfarande väldigt förkyld och hade 38,7 i temp ikväll. Så både M och han blir fortsatt hemma så får vi hålla tummarna! 

Idag tog vi en liten tur på först Gulf för mjukglass, ICA för handling (tyvärr väldigt nödvändig!) och sen middag från Sibyllas. Kul att komma ut, har inte varit på nån affär på över en månad! Frihet!8

Kiron fotat lilla kompisen han hittade i sin kruka idag! 

Jag började idag på en ny deckarserie, min arbetskompis Nadde har lånat mig hela Hammarby-serien som jag velat läsa länge! Tjoho, verkar spännande, och hela serien ligger framför mig! (Lånad bild)

Och ikväll har jag och M sett på "Gods of Egypt", bättre än väntat för oss båda faktiskt! =) 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...