måndag 22 augusti 2016

Lördagsgrillning med Fahléns!

Överlevt min första jobbhelg efter semestern! =D Dragit på mig en förkylning men det är inte så konstigt eftersom de andra i familjen varit förkylda i turordning... 

I lördags jobbade jag till 15.30, sen hade vi bokat in middag med familjen Fahlén! Grillade Bogbladsstek från Mats gård, supergott! Grillade även majs och svamp, sånt som hör till tycker jag. ;)  (Köpt) potatisgratäng, sallad, kall bea och Barbequesåser till det så blev det en mycket god middag!
 Av barnen Fahlén var det bara minstingen Albin med, men Kiron hade Tim här på besök ett tag så det var fullt hus ändå. =) 

Mattias har hunnit sätta all innerpanel, och två av väggarna är grundmålade, så det blir mer trivsamt där inne fast än är vi ju inte klara! Satt i uterummet hela kvällen. 


 Ia gjorde god efterrätt, marängbottnar med grädde och bär. Enkelt och så gott!

 De for hem kring 23 och sen satt jag och Mattias kvar i uterummet och såg film efter att barnen somnat. En mysig lördagkväll. 

Idag har vi haft ett barn extra hela dagen, fritids har stängt så Tim kom över till oss imorse. Jag rensar för tillfället ytterkläder, bytardagen är den 3/9. ;) Funderar för övrigt om jag har ork nog att träna eller om jag är för förkyld... Har mest mycket kli i halsen och hosta. Blir nog ett lätt pass iallafall. 
Ha en fortsatt fin kväll! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...