onsdag 13 juli 2016

Vackert i stan och lite kvällsmys!

Ikväll kom vi hem från ett dygn i stugan, vi har haft det så mysigt med sällskap av familjen Fahlén! Jag har inte hunnit gå igenom bilderna än men lägger ut när jag fixat. ;) 
Vi stannade till i stan på vägen hem, en fin kväll! 

Imorgon är det vår bröllopsdag, blomsterbröllop/fruktbröllop i år! ;) Vi hade fundering på hotellövernattning som vi ju gjort tidigare år men det känns både bökigt och dyrt just nu så isåfall blir det senare. Inte bestämt hur vi ska fira, jag jobbar ju hela dagen imorgon, men vi kanske lagar nån extra god middag på fredag eller nåt.  Ikväll hade vi iallafall också lite mys! 

När jag hunnit träna och duscha och barnen somnat så har vi sett på Allegiant, tredje filmen i Divergent-serien. Riktigt bra, tror jag gillade den bättre än Insurgent (2an).  Vet ju redan hur det går eftersom jag läst böckerna, och de är dem ganska trogna men det är ändå spännande filmer. 
Nu är det 2 pass kvar och sen har jag semester, ledig i ganska precis fem veckor!! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...