torsdag 5 maj 2016

Sol och jobb!

Hej! 
Jobbat delad tur idag. Sov som oftast efter kväll och speciellt då jag har morgonpass dagen efter, uselt... Så det blev en liten powernap på timmarna efter att M och barnen plockat upp mig och vi köpt hem Donken-lunch. 
Det har varit kanonväder idag med!! Jag satt ute i solen och virkade och läste tills det var dags för jobb igen. M har grejat med vår trädgårdsgång, därav alla utslängda stenplattor. ;) 

Vi var sugna på stugan i helgen med prognos på finväder och allt, men Tiril är bjuden på kalas på lördag och hon missade ju två kalas helgen som var så nu ska hon få gå. Vi hittar nog fullt med saker att fixa här hemma med. ;) Och lite relax också hoppas jag. 

Titta vad som kom i brevlådan igår! Mitt nyköpta fodral för virknålar (egentligen pennfodral tror jag ;)) med Twilight. Snyggast juh! =D Haha jag är en dork! 

Måste ju också visa fina hjälmen som Kiron fick av morbror Johan och moster Kikki. De har piffat den med favoriterna. ;) 

Ett pass kvar till ledig helg! Mot sängen! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...