onsdag 20 april 2016

Friskare, odling, uppvaktning och veckomatsedel.


Hej! 
Idag fick barnen gå på förskola och skola igen, de har längtat! =) Vi får hoppas att sjukan är över för denna gång nu. 
Soligt men blåsigt har det varit här idag,

 ...jag drog ut overlockmaskinen i uterummet och sydde lite, fick bara en kudde till Kirons rum färdig men ändå, saknar sömnaden!

Det händer saker i vårt lilla växthus! Tomatskivorna har grott, var en vecka sen vi satte dem. =) Hoppas det går att få tomater på dem så småningom också. 

På eftermiddagen kom mina föräldrar och grattade mig, fick pengar i present! Tack så mycket, tror jag vet vad jag ska använda dem till. ;) 
De stannade på middag. 
 Godis! 

Här kommer denna veckas matsedel lite sent... 
TIS: Beställa mat (Hanna 35 år)
ONS: Grillkorv och strips
TORS: Fryslasagne (H jobbar kväll)
FRE: Köttfärslimpa, potatis och skysås

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...