torsdag 24 mars 2016

Påskplaner!


Hej! Idag har jag jobbat delat men ändå hunnit pyssla lite på timmarna...visar senare då jag är för trött just nu. 
Mattias och Tiril for upp till stugan och har städat där inför lite stugvistelse i påsk, yay! =D  Familjen är där nu faktiskt, så jag är gräsänka inatt.
 Jobbar imorgon förmiddag med men sen har jag ledigt till måndag kväll jag med (natt till veckan). Har tagit ledigt tisdag natt så barnen får lite påsklov, de går bara på tisdag till veckan så jag kan sova lite. 

Får se hur det går att sova utan familjen inatt! =P 

Laddat upp med godis och annat gott till påsk. Vill sitta i soffan hela helgen, mysa med familjen och glo på gamla filmer, eller kanske göra nåt litet inredningsprojekt bara. Välgörande för måendet just nu! 

Imorgon ska vi ut och äta med hela min familj, dvs. alla syskon med familjer och mina föräldrar, vi blir 17 st. Vi firar pappa som ju fyllt 65 år och gått i pension, och ska äta på Hornö. Ser verkligen fram emot det! Och ser fram emot en härlig påsk, vi får se hur det blir med bloggning! =) 
Nu är det bäst jag kryper ner och läser en stund, tidigt imorgon med... 
Kram och Glad Påsk! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...