söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag och snötyngda träd.

Tråkigt att denna härliga helg är slut. =) Men underbart är kort! 
Igår firade jag och Mattias Alla hjärtans dag lite med toast, jordgubbar och räkor till "The Revenant". Den var rätt så bra!  

Och imorse efter lite sovmorgon klev jag upp och bakade hjärtformade scones och stekte bacon, bjöd Mattias på frukost på sängen! 

Frukosten för två blev snart för fyra, haha sötnosarna älskar ju scones!

Mattias kom med detta till mig redan i fredags. 

Vi har haft en lugn och skön söndag. Vi tog en promenad efter lunch, vägen genom skogen. Så vackert med alla snötyngda träd! Det har kommit ännu lite mer snö idag, undrar när det tänker sluta? 




Sen blev det bl.a. planering av veckans matsedel så M fick åka och storhandla, jag lagade Krämig fisksoppa till middag (recept kommer sen!) och vi såg "Pinocchio" innan barnen la sig. Första gången sen jag var liten som jag sett den. 

Sist men inte minst; natten till idag föddes en liten lillebror, jag är så glad för er skull, grattis Sandra! 

Nu väntar mina två nattveckor! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...