onsdag 27 januari 2016

Tirils önskelista till 6-årsdagen.



Hej! Nu är det bara lite mer än en vecka kvar till Tirils 6-årsdag!! 
Självklart önskar hon sig en massa...massa massa, så hon kommer nog bli glad vad hon än får! Men lägger ändå ut tips på vad hon gillar, ett allmänt tips är allt med enhörningar och hästar. 
Här är en del hon klippt ur en leksakstidning häromdagen. =D 

Hon har pratat jättemycket nu om en blå vagn med häst som hon såg i en leksakstidning före jul...det var denna från Lekia. Hon tänkte köpa den för sina egna pengar men då fanns den inte inne. Men om nån skulle hitta den så. ;) 

Ett Elsa-slott, tex. i Lego, annat Lego gillas också. 

Valpen Lucy, från Lekia. 

En käpphäst vill hon ha.


 Monster High! 

Mia & jag går konstant här hemma på Netflix, så allt med den serien... 

 Winx!

 My Little Pony! 



Enhörningskudde som också är nattlampa. ;) Finns tex. på Toys r´us. 

Astrid Lindgren och Disneyklassiker-DVDs. 

Presentkort till bio.


 Och pengar så hon själv kan spara till sina ofta dyra önskningar. ;) 

Jag hoppas att ni vill komma och gratta henne nästa söndag ni som kan! Jag har jobbhelg men sökt ledigt söndagen (och hoppas att jag får ledigt, vet inte än dock ;)) och ni är välkomna på fika! 
Hon ska få ha barnkalas senare också, förhoppningsvis helgen efter. 

Idag har jag klippt till en massa att sy, över en månad sen jag sydde!
Och ikväll har jag betalat räkningarna, och nu ska vi se tredje avsnittet av Shadowhunters innan bedtime. Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...