söndag 24 januari 2016

Helgen!

Snipp snapp snut så var helgen slut! Men inte "jobbhelgen", eftersom jag har kvällspass imorgon också. =P Dummaste passet på mitt schema, att avsluta en jobbhelg med ett kvällspass på måndagen! 

Helnöjd med att ha sålt iväg en del barnkläder i helgen, och smycken jag rensat bort!☺ Got to love fejjan! 
Familjen har haft en fin helg. De har varit ute en del i finvädret som varit, och Kiron har åkt lite skridskor! De åker på skolan en hel del nu. Tiril är fortfarande skeptisk. 


Jag har sovit dåligt, som så ofta, i helgen. Igår tog jag en powernap när jag kommit hem, medan M lagade maten. Han har städat och donat i huset i helgen, bl.a. skurat golven igen, han är bra min man att man får känna sig bortskämd ibland! 
 

Vi såg på film igår kväll när barnen lagt sig, fast jag satt mest och nickade på slutet och fick inte så mycket sammanhang då. Men den var väl ganska bra, inte filmens fel att jag var sömnig. ;) "The Last Witch Hunter". 

Så här ser en ganska typisk helgmorgon ut hos oss då alla är hemma. =) Tiril med TV, Kiron med surfplattan och M med sin dator tittandes på varsin grej, och så jag med min bok. =P 
 Idag har jag jobbat 12-20.30 så kom hem för runt 50 min sen. Nu ska jag hoppa i duschen och sen vidare i sängen, helt galet trött idag, fast jag hade sovmorgon kunde jag inte sova så vaknade för tidigt... 

Det har varit fint väder idag med, men jag har ju mest varit inne på jobbet. Men det kändes i hela kroppen när solen sken i ansiktet på väg till jobbet, det går åt rätt håll iallafall! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...