söndag 29 november 2015

Nedräkningen kan börja!


Ja, idag sov man ju nästan hela dagen då, till strax efter 16... När jag klivit upp drack vi lite glögg, åt pepparkakor och tände första ljuset!
 

Mattias och barnen hade varit ner på skyltsöndagen medan jag sov, barnen fick faktiskt välja mellan skyltsöndag och Drakborgen och valde då skyltsöndag eftersom de ville träffa tomten. ;) De fick varsin liten julklapp!
Imorgon är jag ledig när jag sovit klart, har huvudet fullt av idéer och saker jag vill/borde hinna med, som vanligt är man tidsoptimist och jag brukar inte hinna med ens en tredjedel, hehe!
 
Sedan i veckan blir det lite mer utbildning på jobbet, ev. födelsedagsuppvaktning, mer nattjobb och sen i helgen blir det både glöggmys och 4-årskalas!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...