tisdag 17 november 2015

Fest med arbetsgruppen och förkylning!

Usch och fy vad förkyld jag blivit!!! Urk, suttit utslängd i soffan hela dagen! Har lite feber också, bara runt 38 grader men fryyyyser hela tiden... Helt slut! =(  Blir hemma imorgon och förmodligen resten av veckan också... 

Jag har bl.a. lagt min beställning hos Slöjddetaljer, vann ju ett presentkort på 500 kr därifrån för en tid sen. Nåt kul kan man ju ha från soffan med. Känns som om jag egentligen skulle velat sova men går inte så bra med skruttan hemma... 
 Tiril har som sagt varit hemma idag med, men hon är piggare så det blir förskola imorgon. My Little Pony-vänskap är magisk"-serien har gått varm på Netflix medan hon målat massor i målarböcker. =) 

I fredags hade vi fest med arbetskompisarna, avtackning av Tomas som slutade hos oss i somras (tar tid att samla alla ibland. ;))
Jag hade sytt en ny topp för tillfället! =) Riktigt nöjd! 

 Jag och lillebror Johan! 

 I början var det Larry (som vi var hemma hos), jag, Johan, Tomas och Lena. Vi beställde pizza, som tyvärr dröjde över 1,5 timme innan den kom! Galet! Hungriga som vargar hann vi bli men det var gott iallafall! 
 Senare kom först Linda (min kusin, som bytt avdelning nu men ju länge jobbat med Tomas) och sen Nadde som jobbat kväll.  Nadde och Johan jobbade lördag morgon så de for först, men vi andra bröt upp kring 01.45. Lagom trött dagen efter =P! Men kul att ses nästan alla arbetskompisar (även från förr), jag brukar aldrig kunna vara med! 

Nu ska vi se ett avsnitt av "Modus" och dricka lite te innan vi lägger oss. Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...