lördag 3 oktober 2015

Vill boka familjemys.


Blä vad slut jag har varit idag, orka! Känner mig trött och frusen och har ont överallt (magen, huvudet, halsen, ryggen...) Jobbat 12-20.30, sen jag kom hem har jag suttit och kikat på lite hotell och hotellpaket, vi är sugna på att åka iväg en liten sväng med barnen i höst till nån närliggande stad, boka så man har nåt trevligt att se fram emot. Funderade lite på Finlandskryssning igen men tror vi sparar på det i år. Just nu känns det lite tungt med mycket, har en del roligt att se fram emot men också så mycket att ta itu med. =P 

Fick iallafall ordentligt mys igår, godaste osten och några avsnitt av en av favoritserierna. 
Jag vill också kunna njuta som en katt!! 

Nu är det hög tid för mig att krypa ner i sängen och läsa några rader, imorgon jobbar jag delat! 
Hörde att det är Barnens biodag imorgon med halva priset på många filmer, så vi är sugna att ta med barnen på bio, kanske hinner det under mina lediga timmar mitt på dagen, annars får M och barnen gå själva. 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...