torsdag 22 oktober 2015

Skräckisar att se fram emot!

Ja, nu är det ju än en gång nedräkning till Halloween, en av våra favorithögtider. ;) Synd bara att Halloween som alltid är den 31a oktober i år sammanfaller med Alla helgons dag, vet att folk brukar kunna ta illa upp. =(
Men jag är i alla fall laddad och vi har planer tillsammans med grannarna. =) Jag jobbar den helgen men hinner ändå fira lite på kvällen.
Bland skräckfilmer kommer det ju ut så galet mycket skräp så man blir ju lätt skeptisk. Men kring Halloween varje år brukar det alltid komma mer sevärt, tjohoo! Här är flertal jag vill se, av dessa är det några som redan kommit ut, några som kommer snart och några har jag faktiskt ingen aning om när de kommer... =) Här kan ni se min liknande lista från förra året. Av dem har jag nu sett alla utom Haunt och Zombeavers.
Klicka på filmnamnen för att komma till deras IMDB-sida där du också kan se handling.
Först några spännande trailers...

Crimson Peak (går på bio nu!)

Unfriended

Before I Wake

The Witch

The Forest (men rätt säker på att den kommer först nästa år)

Amityville: The Awakening

The Woods/The Hallow




Sinister 2 (Ettan var ju galet läskig!)

All Hallows Eve (denna kom ut redan 2013 men jag har ej sett den, måste ju med clown som är min skräck! =P)




The Final Girls (en lite rolig film bland alla läskiga. ;))


Och här är ett fåtal jag sett nyligen, har inte blivit lika mycket som i fjol.

The Purge (spännande och dystopisk!! Ska se 2:an också)

Happy Birthday to Me (en film som är lika gammal som mig, hittade den på Youtube, där finns en del gamla 80-talsgodingar. =))

Ghostbusters (vaddå galet nostalgiskt!?)

Scream-The TV series (finns på netflix, första avsnittet var riktigt mysigt. =))
 Uppdatering 7/1-16: Har hittills av dessa vill-se-filmer sett Crimson Peak, Unfriended, The Visit, Paranormal Activity: Ghost dimension och Sinister 2. 
22/9-16 : Lägga till sedda The Witch, The Forest, The Final Girls.
1/3-17: Även nu sett Before I wake och The Hallow. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...