onsdag 28 oktober 2015

Besökt!

En lugn höstlovsdag... Lite pyssel, lite brädspel, lite småfix. Men sen vi ställde om klockan känns det som om tiden går i ultrarapid, jag hinner ingenting jag planerat in! Har heller ingen ork känns det som, ständigt trött. Är väl nattveckorna som fortfarande ställer till det för mig också. 

Vi fick fint fikabesök av mina föräldrar och barnens kusin Wilma idag. Mamma och pappa tyckte Kiron och Tiril kunde komma och sova hos dem imorgon, så det blir en tågtur för mig och barnen. Spännande! 

När M kommit hem skjutsade han mig till min gamla vän Lena! Lena som flyttat hem (efter typ 10 år) från Norge för kärleken, skaffat hus (och inrett det suuperfint) här i stan och fick bebis med sin Anders i Juni. Vi ses alldeles för sällan, bor ju t.om. i samma stad nu igen, skandalöst! 
Hon bjöd bl.a på galet god fisksoppa och hembakt bröd, mums!! Lyx för mig att komma iväg på middag själv. 
Vi fick oss en pratstund... 

 ...och söta Edwin charmade mig järnet! Jag hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses!
Han hade somnat till M och barnen hämtade upp mig men de fick smyga in och kika på honom där i sängen. Tyckte han var så söt! ;) 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...