torsdag 3 september 2015

Pengaskjortor och annat bröllopspyssel!


Jag kom på att jag inte skrivit om lite av pysslandet som blev inför Johan och Kikkis bröllop! Det var ju mer än detta jag visar här men dessa var de viktigaste. ;) 

Till bröllopspresent hade de önskat sig bidrag till bröllopsresa. Jag ville göra det lite roligare än bara pengar, så jag googlade upp ett youtube-klipp på hur man viker pengaskjortor! 

Det klippet kan du se här ;) 

Jag klädde sen in en kattmatskartong med dekorplast och dekorerade insidan med bilder ur IKEA-katalogen. =)

Tejpade upp remsor av pappersnöre och hängde upp skjortorna med hårnålar. Tada! =D 

De hade också bett mig sy ringkudde så det gjorde jag, deras färger var vitt, silver och äppelgrönt. Hade inget äppelgrönt men det andra kirrades. 

Ett annat pysseltips för toastmasters blir ju detta hjärta som vi sprayade på ett lakan och hängde upp i dörröppningen. Brudparet fick sen varsin sax för att  klippa ut hjärtat helt för att komma in i lokalen. De lyckades! 
Ja...liite pyssel inför bröllop var det. Häpp! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...