lördag 5 september 2015

Ibland har man tur. =)

Vissa dagar är man mer tursam än andra. =) Var ett tag sen jag vann något nu, men jag är ju inte heller lika ofta med i tävlingar. Men jag hade turen idag att bli en av vinnarna till varsitt klippkort med fem inträdesbiljetter till Drakborgen, på deras facebooksida! Som tur var vaknade jag till  vid 12-tiden(kokhett i sovrummet, fint väder och fönster och dörrar stängda...) och kikade på mobilen för klockslag. En bekant hade uppmärksammat mig på att jag vunnit, så jag ringde Mattias för att berätta och vilken tur! Han och barnen var redan nere i Birsta! Det blev så perfekt att de kunde hämta ut biljetthäftet och använda två stycken direkt. ;)

När jag sovit klart kom svärfar och Carina på besök. Barnen fick fina presenter, de beställde lite jultidningar av Kiron (han får prova att sälja lite för första gången i år)...

...och de bjöd på pizza till middag! Sämre kan man ha det!
 
Mattias hade köpt munkar också så det kändes som om jag skulle behöva springa av mig lite efteråt, hehe!

Lite mer saker som gör en glad såhär när mycket för tillfället känns ganska deppigt...:
 
Fina fynd på facebook, köpte denna sockerlåda för ett tag sen.

När sonen tar med pysselmaterial hem efter skolan!

Och än är det lite sommar, nu blommar Astern som Kiron satte som frö i skolan i våras, och ringblommorna har blivit fler!
Kram på er, jag hoppas att ni har och har haft en fin helg!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...