torsdag 17 september 2015

Höstrusk och TV-seriemys!

Hej! 
Idag har det verkligen varit höst här! Regnet har fullkomligt vräkt ner, när jag hämtade Kiron blev jag dyngsur trots både paraply och gummistövlar! 

Annars har jag mest målat idag med, måla måla måla för att bli klar nån gång. Skulle egentligen bara vilja ligga på soffan och slappa nån dag men vem har tid för det? ;) Barnen hade det mysigt i koja medan jag demolerat Kirons rum lite. 
Tiril har förresten varit hos en kompis och ätit middag idag, och vi andra tre snärtade ner på Erikshjälpen och McDonalds istället. 

För att ta reda på de sista äpplena i senaste laddningen från mina föräldrar, gjorde jag en smulpaj ikväll. Vet inte vilken smulpaj jag gillar bäst men denna ligger bra till iallafall, äpple och kanel. 


Jag och Mattias hade lite "helgmys" ikväll, vissa serier brukar vi ju bara se på lediga helger, men det blir lite minihelg idag då jag ju jobbar sen (fast vi kan mysa då jag har ledig lördagkväll också).
 Iallafall;  älskade Game of Thrones! Vi har dragit ut på avsnitten i den senaste säsongen så att väntan inte ska bli så lång till nästa säsong, men det får ju inte gå för långt mellan avsnitten heller. Fattar inte att varenda jäkla avsnitt kan vara så sjukt spännande!! Och snälla snälla nån, kan inte nån döda Ramsay Bolton snart!!?? Han är t.o.m. värre än Joffrey som "grand evil". Usch vilken hatad karaktär! 

Nänä, tack och godnatt för mig! Sov så gott! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...