onsdag 23 september 2015

Ekorrhjulet snurrar och nytt TV-mys!

Hej! 
Oj vilket ekorrhjul vi är inne i nu känns det som, man hinner liksom inte tänka efter så är det en ny vecka. Sover dåligt och för lite och har magkatarr...
 Idag har jag egentligen varit ledig men eftersom vi hade 3-timmarsmöte på jobbet mitt på dagen så känns det ju inte riktigt så iallafall.
 Jag hade väldigt ont i ryggen inatt men idag känns det lite bättre tror jag, *peppar peppar*. 

Vi kom alla i familjen hem samtidigt för en gångs skull! Tack och lov hade mina föräldrar varit hit tidigare idag och lämnat köttsoppa (och skjutsat upp mig till jobbmötet) så middagen gick som hejsan! =) 


Ikväll såg vi på premiären av nya serien på TV4, Modus. Den var spännande och verkar lovande tycker vi! =) Synd att jag jobbar ganska många onsdagskvällar men det ska nog gå ändå. 
Godnatt, imorgon väntar en ny stressig dag! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ja usch och fy för ekorrhjul. För oss snurrar det väl oxå på men hjulet går i ganska behaglig fart just nu så det känns ok. Hoppas det lugnar ner sig för er snart!! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...