onsdag 22 april 2015

Vår/sommar på nedervåningen. =) Ett inredningsinlägg!

Gud vad det är härligt med lite värme i luften! Idag har det varit sämre än igår men det går ändå åt rätt håll. =) Våra Valborgsplaner börjar ta form, då brukar det ju alltid vara kallt men efter det så! =D 

Såklart har jag ju gjort vår/sommar inne också med lite ljusare färger. =) Sovrummet är så gott som klart också, (visar det senare) men nere har det varit klart sen länge. Mest blått ;). 

Vardagsrum: Jag sydde nya gardinkappor (av kappmetervara så gick på typ 5 min) till kök och vardagsrum. Hade också köpt hem ett rostyg till nya kuddfodral, och de ljusblå kuddarna sydde jag av ett tyg jag hade liggandes. Volangkuddarna köpte jag på facebook. 









 Kök: Kuddfodral i jeans från IKEA, de vita från Ica. 
 I hallen satte jag ett kuddfodral jag fått av Ia. ;) 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...