torsdag 12 mars 2015

Sol!


 Ja här lunkar det på, har haft några soltimmar per dag här så har försökt sitta ute och njuta lite varje dag. =) D-vitamin måste ju vara en toppen må-bra-kur! 
 Idag har jag varit lite rastlös, vill göra så mycket men har inte riktigt ork!!  Rensat lite bland barnböcker iallafall (och sen blev jag yr...). =) Imorgon är det inlämning till bytardagen! 

Igår var jag ner på vårdcentralen och lämnade prov igen, fick lifta med mina föräldrar som också skulle dit. Sen var vi en sväng till min bror med familj också. =) De kämpar på med sjukdomar de med, lill-kusin Robin är sjuk igen nu, halsfluss för vilken gång i ordningen vet jag inte. =( 

Stiliga Ludde som var mitt sätessällskap igår! Blir sugen på att ha hund själv ibland, pratar fram och tillbaka om det men kommer alltid fram till att nej inte nu, är ett sånt åtagande. Men vi älskar hundar, både jag och Mattias! 
Ja, imorgon är det fredag och då blir det ju mer livat i huset igen! Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...