lördag 21 mars 2015

Pyssel pyssel!

Det gick rätt bra att jobba inatt förutom att jag har sån hosta och blir jättehes och raspig i halsen så jag knappt orkar prata. Less på denna tjuriga hosta! 
Sovit mindre bra idag, blivit väckt många gånger även om M försökt vara ute med barnen mycket. Men de har iallafall  bla. påskpysslat lite. =) Kolla Mattias Cthulhu-ägg, hehe! De små figurerna är harar. ;) 

Jag har börjat sy igen! Hållit uppe en månad! ;P Det blev igår klart lite trosor till Tiril, och en snurrkjol. =) 

 Nu är det alldeles strax dax att gå till jobbet igen. Ha en fin lördagskväll och sov så gott inatt! 




1 kommentar:

Cattis sa...

Den där hostan verkar vara nåt envist som går.... Mina grabbar tokhostar också, glad så länge jag o T klarar oss! Krya på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...