måndag 9 mars 2015

Klagomål och veckomatsedel v. 11.

Idag känns det som om jag mest stressat, tyvärr. Eftersom jag fortfarande har yrsel och blir illamående när jag rör mig "normalt" (dvs. inte viloläge större delen av dagen) så fick jag åka ner på vårdcentralen och lämna extra HB-blodprov (blodvärde). De ska ringa mig imorgon... Lär väl få stå ut med detta ett tag tills man får normala järn och blodnivåer igen antar jag... 
Iallafall, bara att ta sig iväg med buss och hem igen är ett litet företag, att bussen sen är sen gör det inte bättre. Måste fixa körkort! Blä varit sånt fint väder idag, hade bara velat vara hemma och tagit det lugnt! Och dessutom har jag haft nackspärr hela dagen, lyckades göra nåt imorse så jag inte kan titta åt höger. M är ännu värre däran och fick ta ut friskvårdstimme och åka till naprapaten idag, ont i ryggen. 
Nog med klagomål, ledsen men vissa dagar är det bara värre!

Kom hem kring 15.30 efter att ha hämtat barnen och hann sen pyssla lite lite innan matdax. 
Här är matsedeln för v. 11. =) 

Och så en liten film, från bob-åkningen i lördags, mest för mor-och-far-föräldrars skull. Hehe.
 Imorgon blir första dagen jag ska upp tidigt på ett tag, ska lämna barnen på skola/förskola! Godnatt! 

1 kommentar:

Maria sa...

Åh din stackare...vad jobbigt att du inte mår bra ännu. Du om någon får klaga, så klaga på du! Hoppas det vänder för dig snart! Många kramar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...