måndag 23 mars 2015

En till volangsjal och veckomatsedel. v. 13!


Vet inte hur man ska beskriva dessa dagar då man gått av natten och sen har ledigt nästa natt. Sova halva dagen ( mindre än om jag ska jobba fler nätter) och sen känna att "ja nu är jag ledig och kan ta itu med massor" men eftersom man vaknat så sent så är det ju faktiskt inte så mycket kvar av dagen att ta itu med. Hej hopp så är det dax att gå och lägga sig igen...sova jo tjena? 
Så här sitter jag och ser Gossip Girl.=/  Ska snart krypa i säng och se om  jag kan bli sömnig. 
Jag har gjort en till volangscarf  med samma garn som den förra. Även denna är en lång radda luftmaskor, men virkade i garnkanten istället så det blev större volanger. =) 
Lite mer förströelse har varit dessa, lite påskpynt. =) Starka färger men det var de garnerna jag hade med och det blir färgglatt i påskriset! 
Haha, mycket virkat nu men så är det ju med en ny rolig hobby. ;) 

Det är iallafall skönt att vara ledig och hemma, såg på Jordskott ikväll som varje måndag, tur jag var ledig ikväll. ;) 

Här är denna veckas matsedel. I helgen har vi tänkt fira Mattias som egentligen fyller år på måndag, eftersom jag jobbar kväll då kommer vi knappt ses. Så, söndag är ni välkomna på Öppet hus! =) 


1 kommentar:

solokatt76 sa...

Pysslig som vanligt du!! Du verkar må lite bättre iaf och det känns kul att läsa.
Jordskott ska jag se hela serien sen när andan faller på. Såg första avsnittet men kom sen av mig när energin försvann!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...