söndag 29 mars 2015

34-årsfirande!

Trist att helgen är slut! Varit så trött idag, hade svårt att somna igår och "tappade" ju en timme mitt i natten också. 
Vi uppvaktade Mattias med frukost på sängen, sång och paket imorse! 



 Haha bästa minen när han öppnar paketen! 

Sedan fick vi efter lunch det första besöket och så har det rullat på omlott ända till kvällen även om det inte varit så många besök, ingen kom samtidigt som nån annan. =) Mattias gjorde tårtan, god som alltid! 

Först ut var Mats, Hanna och "lille" Clint, gobrabb! Kiron roade lillkusinen mycket, han skrattade till sist bara han såg honom. =) 
När de åkt kom familjen Wusch.  
Och till sist efter vi ätit lax-middag kom min bror, Kikki, Hanna och Robin. =D 



Mattias fick fina presenter som pengar, whisky, presentkort, praliner och av oss ett gymbälte han önskat sig. 

Den andra presenten av oss var en flaska Famous Grouse som jag beställt egna etiketter till, han uppskattade det mycket! Egen etikett till fram och baksida kan du beställa här!  Du köper flaskan själv i butik och klistrar på etiketterna. 
Han fyller ju egentligen imorgon men vi ses som sagt knappt då han åker tidigt och jag sen jobbar kväll till 20.45.  Men jag hoppas att hans "riktiga" födelsedag blir fin den med!
 Nej nu vrålar sängen verkligen efter mig, måste försöka vända tillbaka dygnet! Imorgon blir det upp tidigt för att följa Kiron till skola. Godnatt! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ser ut som din man haft en riktigt fin födelsedag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...