onsdag 11 februari 2015

Snygga skor och kultfilm.

En vanlig lugn vabbdag....
Jag har målat litegrann, fått upp lusten för lite mer pyssel nu när man blev hemma, så jag har massa kli i fingrarna och har kikat på flera fina Alla-hjärtans-pyssel jag vill testa! Google och instagram är bra inspirationskällor. 

Min bror, Kikki och Robin kom förbi med sin "huvudpresent" till Tiril, som inte hunnit komma med posten i helgen. 
Visst är de fina!? =D Tycker Tiril med. ;) 


Nu sitter jag och ser på Vampire Diaries och dricker lite te. Mattias är på väg i säng, har tränat. Jag hann med träning medan maten var i ugnen. ;) 

Tror jag ska kika på en liten film innan jag lägger mig, hittade denna gamla KultrulleNetflix, ska se om den var bra eller inte. Visste ni förresten att skådespelerskan som spelar huvudrollen, Robin Lively, är halvsyster till Blake Lively från Gossip Girl? (Där har vi förresten ännu en serie jag inte sett, men som jag starkt funderar på att boxa igenom snart. ;))
Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...