måndag 16 februari 2015

Ny spännande serie, tjejkomedi och veckomatsedel v. 8.

Ny vecka! Jag och barnen har varit hemma och softat idag fram till 16-tiden då M kom hem tidigare och bytte av mig så jag kunde gå till jobbet. Men nu är jag ledig tre dagar igen, soft start efter nattveckorna. ;) Jobb fredag-måndag igen sen. 

Jag och Mattias myste till det när jag kommit hem. Såg på nya seriestarten på 1:an, "Jordskott"

Jag hoppas verkligen att den fortsätter lika bra som den verkar nu i början! 

Imorgon är jag och barnen lediga, så får vi se hur det blir på onsdag med Tiril, hon har fortfarande en hel del hosta och jag är ju ledig... 
Nu sitter jag själv och ser på lite tjejkomedi, "You Again". 

Här är denna veckas matsedel, tre jobbkvällar för min del då jag inte äter hemma. ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...