lördag 13 december 2014

Lucia och oro!


Hej på er!! Hoppas ni haft en fin Lucia!
Igår morse var det Luciafirande på Tirils förskola. =) Som vanligt utomhus med hela förskolan samtidigt! I år var det mycket varmare än det brukar vara. ;)
Söta skruttan var så fin så!
 
Efteråt var det fika inne på avdelningen, och i år kunde vi båda vara med. =)
 
När Kiron kom hem från skolan var han också tomteklädd, lillnisse med för stor luva. ;)
 
Älskade sötnos!

Nu har jag natthelg, och imorse när jag kom hem kikade jag på Luciamorgon med fika innan jag dök i säng. Barnen smög också upp och höll mig sällskap, mysmorgon!
 
Medan jag sov idag så byggde maken ihop pepparkakshuset och sen dekorerade barnen!
 
För övrigt så är det en hel del som känns negativt just nu...=( Jag har så ont i kroppen och har blivit ganska så förkyld, känner mig stressad och obeslutsam, och värst av allt är att Alice varit borta sen i torsdags morse!!! Vi tror att hon kan ha blivit instängd nånstans, hon är väldigt nyfiken och orädd. Oron är gnagande... Jag blir galen, det är tydligen inte meningen att vi ska ha katt! Glad så länge vi får behålla Tengil... :'(

2 kommentarer:

Cattis sa...

Fin Lucia o fin tomte! Hoppas katten snart kommer hem igen!

solokatt76 sa...

Usch, fy och blä vad trist med allt! Hoppas kissen kommer hem snart!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...