lördag 1 november 2014

Tips på kommande skräckfilmer och några gamla goda. =)

Hej! Hade ett roligt lugnt Halloweenfirande igår kväll, lägger in bilderna senare när jag har lite mer tid.  Sitter nu på rast på kvällsjobbet. =)
 
Idag är det ju Alla helgons dag och allhelgonadagen, de infaller ju samtidigt i år. Jag tycker inte att Halloween och Allhelgonadagen störs av varandra, det ena utesluter verkligen inte det andra. 
Tänker lite extra på de vi mist och som vakar över oss nånstans, för alltid i mitt hjärta!!!
***Saknar och minns med ljus, glädje, och vemod! ***
 
Hade tänkt lägga ut detta inlägg före Halloween, men har inte haft tid. Här är dock några härliga kommande skräckfilmer jag ser fram emot lite extra!! En del kanske t.o.m. har kommit ut nyss men jag har inte sett dem iallafall. ;)  (Klicka på namnen för att komma till länk med info och ev. trailer om ni är nyfikna ;))







Ouija (går på bio nu!)




Annabelle (på bio nu, åå önskar jag kunde gå!)

The Babadook (denna ser jag fram emot EXTREMT mycket, verkar riktigt creepy!!)

Zombeavers (lite humor skadar inte ;))

Cassadaga (denna finns att se HÄR)

Och lite gammalt men mysigt som jag sett nyligen. =) 

The Amityville Horror 1979/ Huset som gud glömde (finns HÄR)

 
Halloween 1978 (originalet) (finns HÄR)
 
Halloween 2 (direkt fortsättning på första) (finns HÄR)

The Faculty (ah gymnasiefilm!) (finns HÄR)
 
Och för lite mindre rys och mera mys och kul:
 
Hocus Pocus (underbar!)(finns HÄR)
 

Och igår såg vi underbara High Spirits/Snacka om spöken (finns HÄR)
För mer skräckfilmstips kan ni kolla under min "Film"-flik, har mest sett skräckisar de senaste veckorna, och mer kommer det att bli!! =D


Uppdatering 7/1-16: Har hittills av dessa vill se-filmer sett Woman in Black 2, Haunt, Jessabelle, Ouija, The Quiet ones, Annabelle, The Babadook, och Cassadaga, så bara Zombeavers kvar. ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...