måndag 10 november 2014

Fotograferingsklänning, magont och veckomatsedel v. 46

Hej!  Det blev några dagars frånvaro här igen,  det beror på att vi i fredags for upp till stugan,  och har haft en jättehärlig helg!  Jag ska skriva om den imorgon.  ☺ 

Idag hade Tiril fotografering på förskolan,  hon fick ha sin nysydda klänning med tyger hon själv valt ut! 
Här är veckans matsedel! 

Jag har jobbat kväll,  har gått rätt bra trots mitt magont som jag haft några dagar nu, särskilt på kvällarna...  Sväller och blir jätteöm över äggstockarna, illamående,  kallsvettig och får som frossa nästan ibland. Sovit dåligt pga ont. Antar och hoppas att det är en ovanligt jobbig ägglossningsmånad,  jag har alltid kunnat känna när jag har ägglossning,  jäkla hormoner.  Men ikväll har det iallafall varit rätt bra,  hittills.  

Nu ska jag krypa i säng och läsa lite,  började på "Femtio nyanser av mörker"  i helgen...  Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...