måndag 20 oktober 2014

Pysseltips DIY.

Hej på er! 
Idag har jag ju sovit stor del av dagen så det har inte hänt så mycket. Men pyssel-tok som jag är har jag ju lite pyssel att visa ändå, som jag gjorde veckan som var. 
Jag klippte ut två hjärtan i kartong. På det ena av dem limmade jag hjärtan från en stickad tröja, på båda sidor. Sedan kantade jag runt med langettsöm och vit brodyrtråd. 



Och på det andra hjärtat limmade jag på ena sidan små pinnar som blivit över efter mitt pil-pysslande med kransen, granen och hjärtat. 


Och på den andra sidan satte jag (eftersom jag inte iddes söka mer pinnar just nu ;)) spets och natursnöre. =) Enkelt lim-pyssel! 


Ikväll blev det ett litet Crosstrainer-pass samtidigt som vi såg lite Halloween 1978, jag har varit sugen på den ett tag nu, det är ju trots allt snart Halloween! 

Sen har jag suttit själv och sett Vampire Diaries, men nu är det dax att iallafall försöka sova. Önska mig lycka till! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...