söndag 19 oktober 2014

Kirons födelsedag!

Nu har jag en natt kvar och sen har jag jobbat helgen klart... =P
 
Här kommer lite bilder från Kirons födelsedag igår. Han vaknade före oss och undrade högljutt om vi glömt att han fyllde år, haha!! Men såklart fick han den vanliga uppvaktningen med sång, tänt ljus och paket i sängen!

Det blev sen en väldigt lugn födelsedag. Var flertal som inte hann komma varken igår eller idag så han har mer firande att vänta framöver. Men han fick paket av oss, och favoriten var Nintendo DS med flertal spel, sen var han sysselsatt!

Födelsedagspojken!

På eftermiddagen kom först farmor och Voitto...
 
..och sen mormor och morfar! =)  Tänkte lägga ut en film men den var tydligen för stor...=(


Tiril fick också lite smått och gott, bla. fina hårprydnader, sen kände hon sig som "a million bucks", haha!
 
Här är Kirons presenter från oss, farmor o Voitto och mormor och morfar.   Filmer, sängkläder, Lego-spel,  vanligt Lego, Wii-spel, Lego-dosa till Wii, Nintendo DS:et, radiostyrd helikopter, pengar, skolprylar, brallor och två par boxerkallingar jag sytt. =) Nöjd kille! Tack så jättemycket för fina presenter!
 
Idag har jag ju sovit större delen av dagen, men sen hann vi också med lite film-mys innan barnen hoppade i säng och jag traskade till jobbet. Imorgon är det vardag igen, vad fort det går!
Imorgon hoppas jag kunna sitta en stund med maken på kvällen (utan att vi båda är helt förbi av trötthet, man kan ju alltid hoppas!) och se nåt mysigt och dricka lite te! Kommande vecka är det åtminstonde inte lika fullproppat med möten och diverse som det varit denna vecka.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...