torsdag 23 oktober 2014

Buzzar Mofibo e-böcker i smartphone/surfplatta!

Jag har via Buzzador blivit utvald till testpilot att testa Mofibo e-böcker i Smartphone /surfplatta i en månad. Jag har nu haft Mofibo på min smartphone några dagar och det känns redan suuuperpraktiskt att alltid bära med sig en bok (nog för att jag ofta gör det ändå men denna har jag ju automatisk med mig i mobilen)!
 På kvällen i sängen om man vill läsa utan att tända sänglampan och störa maken tex, eller på bussen, i väntan på bussen, på nattjobb m.m.! Urvalet känns liite begränsat för mig men det finns ju så många böcker ändå som jag inte läst! Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska fortsätta efter provmånaden eller ej, men nog är jag sugen...
Just nu läser jag första boken i en serie, "Hex Hall".
 

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...