onsdag 17 september 2014

Stolthet, pyssel, ryggstatus och veckomatsedel.

Hej! 
Idag var Kiron och hans skolgrupp iväg på idrottstävling i Sollefteå hela dagen. =) Kiron kom hem med två medaljer, en för löpning och en för nån sorts sparkcykel som jag förstod det. Lycklig kille som tyckte dagen varit jätterolig, och stolt mamma. =D Hans första medaljer!

Jag har tagit det väldigt lugnt idag, gjort mest ingenting, men pysselsuget har varit stort! Pysslade ett hjärta av ståltråd, rönnbär och pärlor, så har behovet mättats litegrann iallafall. ;) 

 Har haft fortsatt ont i ryggen idag, kan inte riktigt säga om det är på bättringsväg eller inte ,och har väldigt ont nu ikväll igen (värst på kvällarna. =( ) Så imorgon när jag ringer henne kommer jag nog be om ett återbesök...? Hur det ser ut med jobb i helgen vet jag då inte än... 

Igår fick Tiril ta fram mina gamla Lady Lovelylocks-leksaker. Var ganska mycket ändå, sovrumsmöbler, flera dockor och djur, och pixiesar, älskade Lady Lovelylocks! Och Tiril är lika förtjust hon, har tre DVDs. =P Nostalgi nostalgi nostalgi... Kul att dessa gamla leksaker sparats, har mycket Barbie också och en del My Little Pony. 

Här är veckomatsedeln för v. 38! Enkel och snabb mat! 
Sängen kallar! 

1 kommentar:

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★ sa...

Halkar in då jag sökte på Lady Lovely Locks. Fick nämligen tag på slotten i fredags och nyfiket sökte jag om det finns fler saker :). Lite roligt då jag såg någon mer i ungefär samma ålder sig mig själv ;). Samlar på My little pony sedan tidigare, men blir visst lite Lovely locks också :).

Gammalt inlägg för dig, men lämnar ändå ett spår :).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...